آشنایی با برنامه‌نویسی Front END

خب بعد از اینکه با کلیت زبان‌های برنامه نویسی و کارکردشون آشنا شدیم میریم سراغ اینکه یکم از نزدیک با شکل و شمایلشون آشنا بشیم. اصولا زبان‌های برنامه نویسی از یک سری کلمات مخفف برای نشانه‌گذاری اجزا مختلف ساختار خودشون استفاده می‌کنن. مثلا برای نوشتن یک دستور که برای ما کاری انجام بده از کلمه function استفاده می کنیم که به همین معنی هست. وقتی ما از این کلمات در شکل و شمایلی که در اون زبان از ما خواسته شده استفاده می‌کنیم، ماشین اجرا کننده اون دستور که میتونه کامپیوتر ما یا هر وسیله الکتریکی دیگه‌ای باشه اون کلمات را پردازش کرده و دستورات ما را اجرا می کنه.

بهترین مسیر برای شروع یادگیری برنامه نویسی رفتن سراغ بخش فرانت اند هست. چون بصورت بصری به شما کمک میکنه که نتیجه دستورات خودتون را ببینین.

بیشتر بخوانید:

درسته اول فضای ترسناک و پیچیده‌ای را میبینین ولی بعد از چند وقت کاملا براتون آشنا میشن و مثل یک زبان گفتاری باهاش ارتباط برقرار می‌کنین. ما توی بخش برنامه‌نویسی فرانت اند دو بخش اصلی داریم. یکی HTML که محتوا صفحه را در خودش داره و اونیکی CSS که با کمکش اون محتوا را زیبا می‌کنه. پس با CSS ما رنگ و فونت و سایز و... را برای اجزای مختلف HTML مثل پاراگراف و عنوان و عکس تغییر میدیم.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x