آشنایی با شغل برنامه نویسی

با اومدن این ویروس حزب کمونیست چین (ویروس کرونا) متاسفانه خیلی از مردم شغل‌های خودشون را از دست دادن و این سبب بروز مشکلات معیشتی برای خیلیها شده. از اونجایی که خیلی از شما دوستان در جستجوی پیدا کردن شغل‌های دور کاری مثل برنامه نویسی و طراحی وب بودید قصد دارم در یک مجموعه ۵ قسمتی بطور کامل شما را با این حرفه آشنا کنم.

بعد از مشاهده این مجموعه قادر خواهید بود یک تصمیم درست بگیرید که آیا برنامه نویسی را به عنوان شغل آینده خودتون انتخاب بکنید یا نه.

هیچ حرفه یا شغلی آسون نیست. اگر آسون بود همه مردم دنیا همون شغل را داشتن. هر شغلی سختی‌های خودش را داره و برای بدست آوردن مشتری و کسب درآمد نیاز دارید چند سالی خاک اون حرفه را بخورید.

برنامه‌نویسی یکی از پردرخواست‌ترین شغل‌های دنیا در چند سال اخیر بوده و خواهد بود. در عین حال درآمد بسیار خوبی هم در خارج از ایران داره. متاسفانه در کشور ما کسانی که کار را به مرحله اجرا درمیارن همیشه پایین‌ترین حقوق را دارن. حالا هر حرفه‌ای که باشه.

یکی از مزایای بزرگ برنامه‌نویسی دورکاری هست. یعنی شما توی خونه با کامپیوتر کار می‌کنید و نتیجه را برای مشتری ارسال کرده را روی اینترنت قرار میدین.

بیشتر بخوانید:

پس چرا خیلیا برنامه‌نویسی نمی‌کنن؟ 

چون این حرفه سختی‌های خودش رو داره و برای اینکه بتونین در این شغل باقی بمونین باید هر روز یاد بگیرید چون این رشته هر روز پیشرفت میکنه و اگر از اون کشتی جا بمونین خیلی از مشتری‌ها را از دست خواهید داد. برای اینکه از پایه یادگیری خودتون را جلو ببرید و به چیزی که برنامه‌نویس‌ها الان هستن برسید حدود سه سال زمان لازم دارید. البته بعد از ۱ سال میتونین شروع به کار کنین و هم زمان یادگیری خودتون را هم پیش ببرید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x