راهکار فروش فایل‌های پرحجم

برای من خیلی جالب بود که این همه درخواست برای فروش آنلاین فایل داشتم اون هم فایل های پرحجم. گفتم حالا که اینطور هستش این ویدیو رو برای این دسته از عزیزان به ویدیوهای این بخش اضافه کنم.

اول از همه اینکه شما این روش را انجام میدین که هزینه خرید یک سرور دانلود برای فروش فایل‌هاتون را پرداخت نکنین و بصورت رایگان فایل با لینک مستقیم به مشتری هاتون ارسال کنین.

از الان بگم اگر فردا دراپ باکس بخواد این روش را برداره باید دوباره فایل هاتون را ببرید یک سرور دیگه و لینک ها را تغییر بدید. ولی ارزشش را داره تا اون روزی که رایگان هست از این روش استفاده کنین.

یک مورد اینه که اگر تعداد فروش فایل‌های شما در طول روز از ۱۰ تا فروش برای هر فایل بیشتر بشه هم احتمالش هست دراپ باکس جلوتون رو بگیره ولی این اتفاق که بتونین انقدر فروش در روز داشته باشید توی سال اول براتون نمیافته و برای اول کار میتونین با این روش هزینه هاتون رو کاهش بدید.

راستی لینکی که توی ویدیو گفتم جایگزین کنین اینه:

https://www.dl.dropboxusercontent.com

دوستان باز هم میگم شما می‌تونین بصورت هم زمان توی فروشگاه خودتون فایل یا هر سرویس مجازی دیگه ای را در کنار محصولات فیزیکی برای فروش بزارید پس اگر چیزی برای فروش در قالب فایل دارید هم دست به کار بشید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x