آموزش ماژول های صفحه ساز وردپرس

طراحی صفحات سایت با کمک برنامه ODIN CODES نیاز به درک اصولی داره که بعد از کسب مهارت کامل توی اونها هر طراحی که هر جا ببینین را میتونین در سایت خودتون اجرا کنید. برای یادگیری بهتر آموزش ماژول های صفحه ساز وردپرس طراحی راحت سایت در کمترین زمان با فهمیدن وجود تار و پود در صفحه شما تکمیل میشه. اینجا ما ردیف و ستون داریم که بصورت عمودی و افقی صفحه شما را درست می کنن.

نحوه کار به این شکل هستش که شما ردیف خود را وارد می کنید و حالا ردیف را به تعداد دلخواهی از ستون تقسیم می کنید. این ستون‌ها از یک عدد شروع میشه تا ۶ عدد که کل فضای ردیف را پر می کنن. حالا هر ماژولی که می خوایم را میتونیم داخل هر یک از اون ستون ها قرار بدیم.

برای ساخت هر صفحه باید از تعدادی ردیف که ستون‌هایی را در خودشون دارن استفاده کنیم. دقیقا مثل تار و پود یک فرش...

مثلا من یک عکس کامل می خوام که همه فضا را بگیره، پس یک ردیف یک ستونه اضافه می کنم هر جا که می خوام و ماژول عکس خودم را داخلش قرار میدم. یا مثلا ۵ تا محصول می خوام کنار هم توی یک ردیف قرار بگیرن، یک ردیف ۵ ستونه به صفحه اضافه می کنم و ماژول محصول خودم را توی هر کدوم از اون ستون ها قرار میدم و محتوا را تنظیم می کنم.

یک موقعی میشه که من می خوام دو تو ستون داشته باشم توی ردیف ولی یک ستون عرضش بیشتر از اون یکی باشه، خیلی راحت میتونم از کناره یکی از اون دو ستون با موس بگیرم و ستون را بزرگ و یا کوچک کنم.

سعی کنین تا میتونین اول ردیف ها با ستون های مختلف در یک صفحه آزمایشی وارد کنید و باهاشون تمرین کنین و ماژول‌ها را بین ستون هاشون جا به جا کنین.

نگران نباشید اگر اولش با آموزش ماژول های صفحه ساز وردپرس خیلی اون چیزی که تو ذهنتون هست عملی نشد، فقط دونستن اینکه طرح توی ذهنتون با برنامه ODIN CODES قابل اجرا است میتونه به شما این امید رو بده که بعد از مدتی قادر خواهید بود سایت مورد نظر خودتون رو همونطور که دوست دارید بسازید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 5 / 5. تعداد نظرات: 2

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ماژول های صفحه ساز وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x