ساخت برگه جدید در وردپرس

هر وب‌سایتی از مجموعه ای از صفحات تشکیل شده که ۹۰٪ این صفحات برگه هستن، صفحات نوشته برای اخبار و مقالات استفاده میشن که ممکنه برای سایت شما اصلا مورد نیاز نباشه. امروز آموزش ساخت برگه جدید در وردپرس را یاد خواهیم گرفت. البته صفحات محصول هم همونطور که از اسمشون معلومه برای نمایش محصولات و خصوصیات و خرید آنها کاربرد داره که توی ویدیوهای آینده درباره محصول صحبت خواهیم کرد. برای ما فرقی نمی کنه که نوع صفحه چی هست، به راحتی با فعال کردن ODIN BUILDER میتونیم شروع به طراحی و ساختشون بکنیم.

برای شروع صفحات آماده وجود داره که میتونین از بین اونها انتخاب کنید و کار طراحی خودتون را راحت کنین. شما فقط طراحی می کنین و نگران نحوه نمایش اونها در صفحات مختلف نخواهید بود.

شما میتونین بعد از انجام طراحی قالب اون رو ذخیره کنین و در هر نوع صفحه ای که دوست داشتید وارد کنید.

آموزش کامل ساخت برگه جدید در وردپرس

ساخت برگه جدید در وردپرس

در این ویدیو نحوه چیدمان محتوا و کار با ردیف ها را هم بهتر یاد گرفتید. همونطور که گفتم نترسید از امتحان کردن ردیف‌ها و ماژول‌ها اونها فعال کنید باهاشون کار کنید بعد حذف کنید تا قشنگ باهاشون آشنا بشید.

در آموزش‌های پیشرفته با هم نحوه چیدمان یا حذف اضافه محتوا در صفحات گوشی و تبلت را یاد خواهیم گرفت.

خب دیگه آموزش‌های اولیه با این ویدیو تکمیل شد، ولی حتما توصیه میکنم بعد از مدتی که قشنگ حرفه ای شدید و همه چیز تا اینجا براتون جا افتاد شروع به دیدن آموزش‌های پیشرفته کنید تا هم با ماژول‌های بیشتر آشنا بشید و هم بتونین برای سایتتون محصولات اضافه کنید و توی سرچ گوگل رتبه بالاتری کسب کنید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 4.8 / 5. تعداد نظرات: 125

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «ساخت برگه جدید در وردپرس»

  1. Avatar for mani_z98

    سلام
    من چند روز پیش از طریق یوتیوب با اولین ویدیوی آموزشی شما آشنا شدم و بعد از طریق وب سایت شما پکیج فروشگاهی “قرمز رنگ” رنگ شما را خریداری کردم تمام آمورش های شما را هم دیدم
    خیلی منظم و از مبتدی تا پیشرفته بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x