راهکار افزایش فروش اینترنتی

خیلی وقتا پیش میاد که مشتری شما یک بار به سایتتون سر زده و چیزی که می خواسته را دیده ولی با خودش گفته برم چند تا جای دیگه رو هم ببینم بعد بیام ازش خرید کنم. حالا بعضی وقت‌ها پیش میاد که مشتریتون تصمیمش برای خرید از شما رو می‌گیره ولی هر چی می‌گرده دیگه شما رو پیدا نمی‌کنه و ممکنه آدرس سایتتون رو یادش رفته باشه.

اینجا است که ما با اطلاعاتی که از اون مشتری داریم دنبالش می‌گردیم و سعی می‌کنیم بهش یادآوری کنیم که خرید از ما رو فراموش نکنه. این سناریو خیلی برای مشتری‌های اینترنتی پیش میاد پس حتما اجراش کنین.

من این روش را چند وقته امتحان کردم و نتیجه مثبت گرفتم. حتما شما هم به سایتتون اضافه کنیدش.

حالا یه سناریو دیگه که ممکنه پیش بیاد اینه که مشتری هنوز تصمیمش رو بین شما و چند تا فروشنده دیگه قطعی نکرده. اینجا است که شما می‌تونین با یک محرک خوب مشتری رو ترقیب کنین که از شما خرید کنه. چه محرکی بهتر از تخفیف! خب همونطور که توی ویدیو ساخت کد تخفیف خدمتتون گفته بودم، دادن تخفیف به مشتری میتونه شانس فروش محصول شما رو چند برابر کنه.

تخفیف خیلی زیاد هم ندید که مشتری بد عادت بشه. و بزارید تخفیف رو برای ایمیل دوم سوم.

حالا ما می‌تونیم با این ترفند اگر مشتری بعد از یکی دو تا ایمیل سراغ ما نیومد تیر آخر رو با یک چاشنی تخفیف ویژه براش بفرستیم و منتظر نتیجه باشیم. این خیلی وقتا به نفع هر دوی شما است. هم مشتری جدید را به مشتری بالقوه تبدیل می‌کنین، هم مشتری شما یک خرید خیلی خوب از شما می‌کنه و با خوشحالی از شما اینور و اونور تعریف می‌کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *