استفاده از آیکون ها در وب سایت

بزارید اول از همه در مورد این صحبت کنیم که چرا از آیکون استفاده کنیم و چرا جایگزین عکس ها باشن بهتره...

ببینید ما یک فایل داریم بنام فونت، این فونت‌ها مجموعه ای از حروف را دارن مه کامپیوتر میاد بر اساس تایپ ما این‌ حروف را از داخل اون فایل فونت استفاده کرده و کنار هم میچینه و نمایش میده. این چند تا خوبی داره، چون نحوه ساخت این برنامه فونت طوری هست که کامپیوتر در اصل اونها را خودش ترسیم میکنه و مستقیم نمایش نمیده، به این دلیل کیفیت فونت ها همیشه عالی هستن، مثلا شما توی همین صفحه روی نوشته‌هایی که دارید میبینید هر چقدر زوم کنین فونت ها رنجه یا پیکسلی نشون داده نمیشن و کیفیت خودشون رو حفظ می‌کنن، در کنار این حجم فایل فونت هم خیلی پایینه.

شما با استفاده از آیکون با یک تیر دو نشون میزنین: ۱. فایل بسیار کم حجمی نیاز هست بارگزاری بشه که سرعت سایت رو بهتر میکنه. ۲. کیفیت آیکون هیچ وقت توی هیچ سایزی افت نمیکنه.

وقتی این قابلیت ها را فونت داره، یک سری از طراح ها اومدن تصمیم گرفتن که آیکون‌های پر استفاده را هم به شکل یک فایل فونت طراحی کنن.

پس هر جا که میتونین از آیکون استفاده کنین تا سرعت سایت و کیفیت نمایش خودتون را بهتر کنین.

تمامی آیکون‌ها قابلیت رنگ‌آمیزی و طراحی دارن!

قدیم اینطور بود که آیکون های سیاه و بدون هیچ طرحی باید استفاده می‌شد و راحی نداشتید یکم شکل و شمایلشون رو تغییر بدید. ولی توی ویدیو بهتون آموزش دادم که خیلی راحت می‌تونین با استفاده از برنامه ODIN BUILDER PRO به مجموعه وسیعی از آیکون‌ها دسترسی پیدا کنین و هر طور که خواستید اونها را طراحی کنین.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x