آموزش افزایش سرعت سایت

آیا می‌دونستید طبق آمار با بهتر کردن سرعت سایتتون اون هم به مقدار ۰.۴ ثانیه فروشتون ۱۵٪ افزایش پیدا می‌کنه؟ چرا واقعا؟ دلیلش اینه که ما مردم این دوره زمونه صبر کردن رو یادمون رفته، اگر چیزی که می خوایم در کسری از ثانیه به دست نیاریم سریع میریم سراغ راه یا سایت دیگه.

حالا چیکار کنیم بازدیدکننده سایتمون از دستمون در نره؟ یکیش اینه که پول حسابی خرج کنیم و یک سرور اختصاصی فقط برای سایت خودمون بخریم که هیچ فشار جانبی روش نباشه و فقط در خدمت سایت ما باشه؟ می‌پرسید چقدر؟ حدود ماهی ۲۵۰ هزار تومان. زیاده آره میدونم. بریم سراغ یه راه دیگه.

اون راه اینه که سایت خودمون رو جوری تنظیم کنیم که تا جایی که میشه سرور سایت ما زور کمتری بزنه و مرورگر بازدیدکننده ما هم یک سری از فایل‌های سایت ما رو در حین بارگزاری ذخیره کنه. به این کار میگن CACHING. شاید اول از همه این سوال براتون پیش بیاد که اگه این کار خوبیه پس چرا خود سایت ما از اول اینو نداره و ما باید به زحمت بیافتیم درستش کنیم؟

کش کردن سایت کار پر از ریسکی هست و اگر درست انجام نشه بعضی وقتا میتونه نتیجه دقیقا عکس اون چیزی رو که می خوایم بزاره و سرعت ما کندتر از قبل بشه یا کلا سایتمون خراب بشه.

بیشتر بخوانید:

اینه دلیلش که از اول این امکان برای شما وجود نداره. پس اگر میبینید همینطوری سایتتون داره خوب کار می‌کنه و از سرعتش راضی هستید دست بهش نزنید.

اولین و بزرگترین نکته اینه که تا وقتی سایتتون در دست طراحی و ساخت هست به CACHING فکر نکنین. بزارید کار سایت که تموم شد و در مرحله بهره برداری بیاین سراغ کش کردن سایت.

روزها و ساعت‌ها وقت گذاشتم همه این برنامه‌های موجود را تست کردم. این‌هایی که توی این فیلم آموزش دادم از همه بی خطرتر و در عین حال موثرتر هستند. پس دنبال برنامه دیگه‌ای نرید. مگر اینکه حسابی در موردش مطالعه و تحقیق کردین و قبلا آزمون و خطای خودتون رو روی یک سایت آزمایشی انجام داده باشید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش افزایش سرعت سایت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x