آموزش کامل صفحه ساز بیوربیلدر Beaver Builder

طراحی راحت سایت با بهترین صفحه ساز چیزیه که امروز توی این ویدیو میبینین. افزونه صفحه سازی که همه امکانات طراحی و ساخت وب سایت را برای شما فراهم کنه و در عین حال برنامه‌ ای برای ساخت آسان وب سایت را فراهم کنه. در این ویدیو بعد از طراحی پوسته و انجام تنظیمات، آموزش کامل صفحه ساز بیوربیلدر Beaver Builder و طراحی محتوا داخلی وب سایت را شروع می‌کنیم!

قدیم برای اینکه یک نوشته و عکس را در وسط قرار بدیم کلی کدنویسی نیاز داشت تا توی تمام عرض‌های مختلف نمایشگر درست نشون داده بشه. ولی الان با چند کلیک این کار انجام میشه. بدون حتی نیاز به یک خط کد! حتی از مایکروسافت ورد هم راحتتر!

کافیه روی هر بخشی کلیک کنید و محتوا را تایپ کنین، در همون لحظه بصورت زنده میتونین تغییراتی را که میدین چک کنین و بعد ذخیره را بزنید.

در مورد عکس خیلی حواستون باشه که عکس پرحجم برای سایت شما مثل سم میمونه! اگر به اشتباه یک عکس مثلا ۲مگابایتی توی یک صفحه بزارید سرعت بارگزاری صفحه را دو تا سه برابر یک صفحه معمولی میکنه که باعث میشه ویزیتور اون صفحه را از دست بدین! پس توی تنظیمات حتما کم کیفیت ترین را انتخاب کنید. حالا توی ویدیوهای بعدی بعد از آموزش کامل صفحه ساز بیوربیلدر Beaver Builder خدمتتون آموزش میدم که چه کارهایی کنین تا مخاطبان سایتتون را افزایش بدید!

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش کامل صفحه ساز بیوربیلدر Beaver Builder»

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.