دانلود رایگان فونت فارسی برای وردپرس

همانطور که در قسمت قبلی نحوه وارد کردن فونت به داخل وب‌سایت و استفاده از اون را خدمتتون آموزش دادم. امروز قصد دارم بهترین منبع دانلود رایگان فونت فارسی برای وردپرس رو به شما معرفی کنم. شما می‌تونین این لینکی که در داخل ویدیو معرفی می‌کنم را بوک مارک کنین و مداوم چک کنین و جدیدترین فونت ها را از اونجا دریافت کنین.

دوستان عزیز رعایت کپی‌رایت میتونه به کسب و کار شما خیلی برکت برسونه، مثلا در مورد فونت ایران سنس که شما همه جا میبینین، شما قبل از استفاده از این فونت باید از سایت رسمی و ناشر این فونت خریداری کنین. مسلما اگر خریداری نکنین در کشور ما کسی هم نمیتونه پیگرد قانونی داشته باشه ولی دزدی محسوب میشه و به کسب و کار شما صدمه میزنه.

در مورد فیلم و عکس هم همینطوره و من برای شما بهترین منابع دانلود عکس و فیلم با کپی رایت رایگان را قبلا معرفی کردم و میتونین از اون مطلب لینک اون سایت‌ها دسترسی داشته باشید. وقتی میشه بهترین کیفیت عکس و فیلم و یا فونت را با یکم صرف زمان با کپی رایت رایگان تهیه کرد، چرا بریم و از متریالی استفاده کنیم که تولیدکننده‌های اونها از استفاده ما راضی نباشن؟

الان فونتی که شما در سایت ما میبینین شباهت زیادی به ایران سنس داره ولی توسط طراح دیگه‌ای ایجاد شده و استفاده از اون رایگانه هستش. داخل ویدیو آموزشی لینک بهترین منبع دانلود رایگان فونت فارسی با حق کپی رایت رایگان قرار داده شده و شما میتونین همین فونت را هم که اسمش وزیر هست از اونجا تهیه کنین.

البته گوگل هم چند فونت فارسی مثل لاله زار داره ولی چون به نام فونت های عربی شناخته شده هستن قالبا فرمت طراحی اونها برای استفاده ما ایرانیاها مناسب نیست. برای دیدن فونت‌های گوگل و دانلود آنها میتونین روی این لینک کلیک کنید. از تعدادی از اونها این پایین عکس قرار میدم که مشاهده کنین، کافیه داخل لیست فونت‌های گوگل در سایتتون اسم این فونت ها را پیدا و انتخاب کنین، نیازی به دانلود اونها در داخل پکیج وب‌سایت ODINCODES نیست.

منبع دانلود فونت های فارسی گوگل
منبع دانلود فونت های فارسی گوگل

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 5 / 5. تعداد نظرات: 1

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان فونت فارسی برای وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x