معرفی شغل برنامه نویسی

تصمیم گرفتم برای ویدیو آخر از این مجموعه معرفی شغل برنامه نویسی را بصورت تصویری به شما عزیزان ارائه بدم. زمان ما خیلی ارزشمنده و اگر بخوایم از این شاخه به اون شاخه بپریم تا شغل یا علاقه های خودمون را با انجام دادن تک تکشون پیدا کنیم به جایی نخواهیم رسید. وقتی بصورت بصری ببینین که با چه محیط شغلی در آینده روبرو خواهید بود به شما کمک بیشتری در تصمیم گیری خواهد کرد.

برای اینکه برنامه‌نویس تحت وب باشید و بصورت مستقل برنامه‌ای که در ذهن خودتون دارید را بنویسید به یک حداقلی نیاز دارید که از سه زبان اصلی تشکیل میشه: HTML - CSS - JAVASCRIPT

معرفی کاربرد HTML و CSS در شغل برنامه نویسی

HTML و CSS فقط برای نمایش محتوا کاربرد دارند و برای اینکه محتوا را بر اساس نوع انتخاب‌ها و ورودی‌های کاربر نمایش بدید نیاز به یادگیری و استفاده از برنامه JAVASCRIPT هستید.

همینطور که توی ویدیوهای قبلی مجموعه آموزش برنامه نویسی و آشنایی با کدنویسی خدمتتون توضیح داده بودم شما یادگیری خودتون را اول با HTML و CSS شروع می‌کنین و بعد از اینکه کاملا به این دو مسلط شدید میرید سراغ جاوا اسکریپت.

دوستان عزیز همونطور که در انتهای ویدیو خدمتتون اشاره کردم آینده زبان برنامه نویسی تحت وب بسیار روشنه و به زودی شاهد برنامه‌هایی خواهید بود که بدون نیاز به فایل نصبی مستقیم از طریق مرورگر سایت مثل کروم یا فایرفاکس شما قابل اجرا خواهند بود. یکی از بهترین نمونه‌ها برنامه Figma است که بصورت رایگان محیط کاری برنامه‌هایی نظیر Adobe Iluustrator یا Sketch را برای شما بصورت لایو از طریق اینترنت فراهم می‌کنه.

برای مشاهده برنامه‌های تحت وب دیگه و کار با اونها بهترین منبع Google Market Place هست. حتما به این بخش سر بزنین و ببینین که چه برنامه‌های کاربردی بدون نیاز به نصب و قابل اجرا روی تمامی دستگاه‌ها در اختیارتون وجود داره.

بیشتر بخوانید:

در آخر امیدوارم که هر مسیری که برای آینده خودتون انتخاب می‌کنین مسیری باشه که هم راستا با علاقه شما است. این مهمترین فاکتوریه که میتونه نیروی محرکه شما به سمت پیشرفت و پایداری در یادگیری شما باشه.

البته فراموش نکنین برای طراحی سایت‌های شرکتی و فروشگاهی مشابه بقیه سایت‌هایی که در اینترنت میبینین نیازی به یادگیری برنامه‌نویسی نیست و با همین برنامه‌هایی که در اختیار شما گذاشتیم بصورت کامل نیاز شما برطرف میشه.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x