آموزش گذاشتن انواع فایل صوتی و تصویری

مهمترین ماژول‌هایی که خیلی باهاشون سر و کار دارین همین ماژول‌های پایه هستن که شامل گذاشتن انواع فایل صوتی و تصویری میشه و بیشتر محتوای سایت را اینها فراهم میکنن. باز هم اینجا بکم که در انتخاب تگ عنوان دقت زیادی کنین، هیچ وقت بیشتر از یک عدد h1 و h2 نداشته باشید و اگر تعداد زیاد عنوان توی متن دارین از h3 و h4 استفاده کنین تا گوگل در زمان پیمایش صفحه شما بتونه اولویت عناوین رو تفکیک کنه.

در مورد عکس هم که توی ویدیو پنجم آموزش طراحی وب‌سایت اشاره کردم که حتما از عکس‌های کم حجم استفاده کنین تا سرعت بارگزاری صفحه شما سریعتر بشه.

آموزش گذاشتن انواع فایل صوتی و تصویری در وب سایت وردپرس

در مورد فایل‌های صوتی هم باز اگر از من میپرسید بهتره از سایت‌هایی مثل شنوتو استفاده کنین. یک اکانت بسازید و فایل‌های صوتی خودتون را اونجا آپلود کنین بعد اشتراک گذاری کنین توی سایت خودتون، اینطوری دو دسته مخاطب دارید که کمک میکنه مخاطبان سایت شنوتو هم با سایت شما آشنا بشن. سایت دیگه ای هم هست که معرف حضور همه هست که SoundCloud نام داره و بیشتر به درد کسایی می خوره که موسیقی می خوان به اشتراک بزارن.

یک چیز خیلی مهم فاصله هایی که وجود داره، هر ردیف و هر ماژول فاصله پیش فرض داره که باعث بشه به بقیه بخش‌ها نچسبه، بعضی وقت‌ها این مقادیر باید کم و زیاد بشه که توی بخش پیشرفته میتونین کم و زیادش کنین.

سعی کنین از تنظیمات بخش پیشرفته استفاده کنین مخصوصا انیمیشن میتونه خیلی کمک کنه که کاربر خسته نشه، گذاشتن انواع فایل صوتی و تصویری کمک میکنه کاربر به دیدن محتوای سایت شما ادامه بده.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 4.7 / 5. تعداد نظرات: 154

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x