برنامه تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

اگر خاطرتون باشه در بخش آشنایی با شغل برنامه‌نویسی ذکر کردم که آینده طراحی وب‌سایت بسیار روشنه و با برنامه تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل اندروید و آیفون PWA که توسط گوگل منتشر شده به زودی یک طراح وب‌سایت میتونه برای تمامی دستگاه‌های کامپیوتر، تبلت و موبایل برنامه‌نویسی کنه.

مشکل عمده‌ای که الان وجود داره اینه که هر کدام از دستگاه‌های اندرویدی، یا محصولات اپل زبان برنامه‌نویسی خاص خودشون را دارن و وقتی شما بخواین اپلیکیشنی برای کسب و کار خودتون تولید کنین مجبورین برای هر کدام از این پلتفرم‌ها یک برنامه‌نویس جداگانه استخدام کنین که هر کدام از اینها نیاز داره که بصورت جداگانه به روز رسانی بشه.

این مشکل جدا از هزینه بسیار هنگفتی که برای شما داره، باعث میشه شما همیشه نیازمند برنامه‌نویس‌ها باشید و برای تغییر محتوا و مدیریت برنامه‌هاتون دست به دامن اونها باشید. برای رفع این مشکل گوگل به فکر این افتاد که یک زبان واحد که بتونه برنامه‌نویس و مشتری را از انحصار مارکت هر تولیدکننده گوشی یا تبلتی که وجود داره خارج کنه. از اونجاییکه زبان طراحی وب‌سایت در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری کرده و از نظر امکانات برنامه‌نویسی خیلی به این زبان‌ها نزدیک شده، گوگل این زبان را انتخاب خوب و مناسبی در نظر گرفت و تکنولوژی PWA را معرفی کرد.

با PWA وب سایت شما تبدیل به برنامه‌ای میشه که بر روی تمامی مارک‌های موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر قابل نصب خواهد بود. و مهم‌تر اینکه برای تغییر محتوا برنامه نصب شده خودتون کافیه فقط محتوا مورد نظر را در سایت خودتون تغییر بدید.

به این صورت دیگه نیاز نیست برنامه شما توسط اپ استور یا گوگل پلی یا هر استور دیگه مورد ارزیابی و تایید قرار بگیره. بازدیدکننده سایت شما مستقیما از داخل سایت شما اپلیکیشن شما را بر روی دستگاه خودش نصب خواهد کرد و مشکل تحریم یا هر محدودیت احتمالی دیگه وجود نخواهد داشت.

نتایج استفاده از این تکنولوژی در بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی بسیار عالی بوده و فروش اونها را افزایش داده، از سایت‌های مشهوری که PWA را مورد استفاده قرار داده‌اند میشه به  UBER - Pinterest - Spotify - Twitter اشاره کرد. برای مشاهده این نتایج میتونی به این لینک مراجعه کنید.

لطفا با نظردهی خود به ما کمک کنید.

چه امتیازی به کیفیت این آموزش می‌دهید.

متوسط امتیازها 0 / 5. تعداد نظرات: 0

لطفا اولین نفری باشید که به این آموزش نظر می‌دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «برنامه تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵٪ تخفیف ویژه بهاری

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
x